alvabest

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Bästaste Sissel och Tindra!!! <3

Av Alva - 10 februari 2013 08:48

Hej bloggen!Jag tänkte bara nämna det att Sissel Brandt och Tindra Olsson är VÄRLDENS bästa.......allt!!!!De är mina bästisar4ever och om ni läser detta så vill jag bara säga att I LOVE YA SISSEL/ TINDRA!!! <3 <3 <3

 
 
Tindra, hon som älskar dej

Tindra, hon som älskar dej

10 februari 2013 22:14

Lavya to love you

http://Www.tindraslife.bloggplatsen.se

 
Sissel, hon som älskar tindra och alva mest!

Sissel, hon som älskar tindra och alva mest!

13 februari 2013 17:09

Älskaar dig med! har precis gjort ett inlägg om dig checkaa! <3

http://sissels.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 1 september 2013 22:41


Hej bloggen!!! Sorry för dålig uppdatering jag har inte tänkt på det!!! Men nu bloggar jag iaf. Jag tänkte så här att jag ska döpa min blogg till något- det låter så fult att skriva "HEJ BLOGGEN" så nu får ni hjälpa mej att komma på ett namn som te...

Av Alva - 16 mars 2013 09:48

Hej bloggen!!!!!!! FÖRLÅT att jag inte har bloggat på super länge men jag kände att jag bloggar lite nu! Idag ska jag kanske va med Victor!! ❤ Jag har tänkt på det att när man e äldre så säger man olika t.ex. 1-8 år: 9-25 år: KALAS...

Av Alva - 16 mars 2013 09:48

Hej bloggen!!!!!!! FÖRLÅT att jag inte har bloggat på super länge men jag kände att jag bloggar lite nu! Idag ska jag kanske va med Victor!! ❤ Jag har tänkt på det att när man e äldre så säger man olika t.ex. 1-8 år: 9-25 år: KALAS...

Av Alva - 22 februari 2013 11:54

Halloj alla läsare! Igår kom jag hem från Italien och idag frågade Tindra Olsson om jag vill e hänga med till badhuset! Så jag måste snart sluta blogga... men idag hämtade vi min hund ( hon har vatt hemma hos ngn som vi känner)!!! Ni kan väl kolla ...

Av Alva - 13 februari 2013 17:48

Imorron åker jag till Italien, ska till alperna och åka skidor/snowboard... Det kommer bli sjukt kul, efter ngra dar kommer Vilma och hennes familj komma, de ska bo på samma hotell! Men sen så kommer ju det där med bästaste Sissel och Tindra...Hu...

Presentation

Hej! Det är jag som driver denna blogg!
Lite fakta om mej:
1:ÄLSKAR Tindra Olsson och Sissel Brandt
2:Älskar hundar
3:Hatar jobbiga små brorsor!!!
Kolla In www.sissels.bloggplatsen.se
och www.tindraslife.bloggplatsen.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards